Zápis ze schůze vlastníků 10.5.2016

Zápis ze shromáždění vlastníků jednotek Aloisina Výšina 418 – 423 ze dne 10. května 2016.

(v restauraci Centrum na Králově háji)

Účast – Z celkového počtu vlastníků jednotek bylo na shromáždění přítomno 31 vlastníků, tj. 56,68 % ve smyslu spoluvlastnických podílů na společných částech domu (tento údaj je rozhodující viz.čl. VII. bod 11 stanov společenství). Pozn.: na posledním hlasování o úklidu společných prostor domu (v 19 hod.), přítomno 30 vlastníků s 50,82% hlasů. Shromáždění bylo usnášeníschopné dle stanov (čl.VII, bod 10).

Jmenovitá účast – prezenční listiny (viz příloha)

Program jednání – schválen jednomyslně účastníky dle pozvánky

1) Výběr ověřovatele zápisu. Výborem navržená Ing. Vlasta Šamonilová byla shromážděním jednomyslně schválena, jako ověřovatelka tohoto zápisu.

2) Schválení stanov společenství dle aktuálního OZ. Pro schválení se vyslovilo 89,66% přítomných, zdrželo se 10,34%, proti nikdo. Stanovy schváleny dle stávajících stanov (čl.VII, bod 13) tříčtvrtinovou většinou přítomných členů společenství.

3) Volba nového výboru SVJ Aloisina výšina 418 – 423 na další období

Dosavadní výbor ve složení Ing. Michal Pastva (předseda), Filip Janáček (1.místopředseda), Hana Línová, Jaroslava Zajícová a Ing. Petr Valentin schválením nových stanov přestal existovat (nové stanovy připouští 3 členný výbor). Byli představeni kandidáti na nový výbor, jmenovitě: Filip Janáček, Ing. Petr Valentin a Ing. Michal Pastva a kandidátka na pokladní a kontrolního revizora v jedné osobě: Jaroslava Zajícová. Tento výbor a revizor byl jednomyslně schválen přítomnými vlastníky, tedy 56,68 % všech členů společenství.

4) Schválení dohody o provedení práce pro členy výboru a revizora.

Byl představen návrh sjednat s členy výboru a revizorem dohodu o provedení práce s měsíčním platem za vykonanou práci a náhradou za používání soukromé techniky (částky před zdaněním): předseda výboru: 1800 Kč, místopředseda: 1300 Kč, člen výboru 500 Kč, kontrolní revizor: 1500 Kč. Výbor bude vykonávat např. tyto nadstandardní služby: drobné zámečnické práce, úklid svodů střechy, tvorbu a správu internetových stránek společenství. Tento návrh byl shromážděním jednomyslně přijat.

5) Zpráva o hospodaření a činnosti výboru za období 4/2015 až 4/2016

S finanční zprávou o hospodaření za rok 2015 seznámila přítomné vlastníky členka výboru pí.Zajícová (viz samostatná příloha). Výbor a zástupci vchodů se ke svému jednání sešli v minulém období 7x.

Řešilo se:

* včasné reakce na insolvenci majitele bytové jednotky 423/1 – přihlášení pohledávky, obrana proti popření pohledávky

* změna dodavatele plynu pro plynovou kotelnu – úspora cca 33% proti původní smlouvě RWE

* řešení havarijních stavů domu 12/2015 (2x – 3x)

* výměna zámků některých vchodů a zasedací místnosti (kočárkárny) – bylo vysoké riziko vniknutí osob přes zasedací místnost

* projektová dokumentace na rekonstrukci topných rozvodů ve sklepě a výběr firmy realizace dle projektu

* výběr firem na projektovou dokumentaci zateplení, revitalizaci a žádání o EU dotaci IROP a zjišťování nejasných dotačních podmínek

* jednání s městem o přilehlých pozemcích – krádeže zeleně, posyp pro neudržovaný chodník a schodiště v majetku města, …

* opravy osvětlení schodišť (423 a 418)

* úklid střechy (2x)

* řešení domovního klidu a pořádku ( bj. 422/11)

* nefunkčnost patního vodoměru (výměna)

* revize požárních hydrantů – upozornění o přístupnosti hydrantů a volných únikových cestách!

6) Informace o opravě topného okruhu a hlasování o realizační firmě.

Výbor ze třech nabídek doporučil shromáždění ke schválení firmu Instala, která nabídla oproti své původní nabídce slevu, dostala se tak do středu nabízených cen v porovnání s ostatními nabídkami a navíc má naše SVJ s touto firmou dobré zkušenosti. Dotazy týkající se realizace a záručních podmínek byly v diskuzi zodpovězeny a realizační projekt je k nahlédnutí na internetu (http://svj-kraluv-haj.wz.cz/) a k zapůjčení o výboru. Vlastníci upozorněni na hluk v denních hodinách během realizace a nutnost vyklidit společné sklepní prostory. Shromáždění navrhovanou opravu a firmu jednomyslně schválilo.

7) Projekt zateplení a případně následné žádání o EU dotaci IROP (prostřednictvím firmy).

a) Projektová dokumentace zateplení prostřednictvím firmy ArchEnergy za 90 750 Kč byla shromážděním jednomyslně schválena.

b) Žádost o dotaci IROP prostřednictvím firmy ArchEnergy (za 72 600 Kč) schválilo: 77,13 % přítomných, zdrželo se: 22,87% a proti nebyl nikdo.

8) Lepení spár severní stěny. Jelikož se shromáždění usneslo, že dům se plánuje zateplit (schválení bodu 7), nebude se celoplošné lepení spár panelů realizovat (vyjma havarijních stavů).

9) Úklid společných prostor. Návrh pro úklid společných prostor domu oslovit úklidovou firmu (např. firmu Zdena – nabídka 5.251 Kč/měsíc vč. DPH) byl živě přítomnými diskutován. Pro: 52,13% z přítomných, zdrželo 29,06% a proti: 18,82%. Vzhledem k nejednoznačnosti hlasování se tento bod odsouvá na příští shromáždění. Pokud má někdo z obyvatel domu zájem úklid za úplatu vykonávat, ať se do příštího shromáždění přihlásí.

10) Závěr, připomínky.

* Žádost o malování chodby, opravu světlíků s větráním, upozornění na zákaz parkování před popelnicemi.

* Poděkování za účast, hlasování a dotazy. Shromáždění vlastníků bylo ukončeno v 19:05.

Seznam příloh: prezenční listiny, zpráva o hospodaření za rok 2015.

Přílohy k nahlédnutí po domluvě nebo na internetových stránkách: www.svj-kraluv-haj.wz.cz.

Vypracoval: Ing. Michal Pastva. Zápis ověřila: Ing. Vlasta Šamonilová,