Účast – Z celkového počtu vlastníků jednotek bylo na shromáždění přítomno 39 vlastníků, tj. 67,36 % ve smyslu spoluvlastnických podílů na společných částech domu (tento údaj je rozhodující viz čl. 10. bod 5 stanov společenství).
Jmenovitá účast – prezenční listiny (viz příloha)
Program jednání – schválen jednomyslně účastníky dle pozvánky
1) Výběr ověřovatele zápisu
Z řad vlastníků se přihlásila Zuzana Chvátalová a byla shromážděním jednomyslně
schválena jako ověřovatel tohoto zápisu.
2) Zpráva o hospodaření a činnosti výboru za období rok 2020
S finanční zprávou o hospodaření za rok 2020 seznámila přítomné vlastníky kontrolní
revizorka paní Zajícová (viz samostatná příloha).
3) Volba výboru SVJ
Členy výboru byli zvoleni Filip Janáček DiS, Ing. Petr Valentin a Lukáš Vondráček.
4) Schválení firmy pro rekonstrukci elektroinstalace a společných prostor
Rekonstrukce zastaralé elektroinstalace a s ní související stavební úpravy společných prostor budou prováděny dle projektu vypracovaném v loňském roce, který vychází z podnětů vlastníků. Bylo osloveno devět stavebních firem, jako jediná zaslala nabídku firma Telmo a.s. Po dohodě byla z nabídky vyjmuta výměna dveří skříní na chodbách a byla vysoutěžena s nižší cenou dodavatelem Petrem Svobodou IČ: 71960023 (Nábytek od Petra). Celková cena je 7 020 201 Kč s DPH. Bude provedena výměna společné slaboproudé a silnoproudé elektroinstalace, instalace nového osvětlení ve společných prostorách, rekonstrukce vestibulů a výměna vchodových dveří za nové, ovládané dálkově s venkovními schránkami, společná optická síť a kolárna v místnosti, kde je aktuálně poslední kočárkárna, výměna dveří společných skříní na chodbách. Projekt neřeší vymalování chodeb, toto bude řešeno separátně s nákladem do 200 000 Kč po vysoutěžení.
5) Schválení stavebního dozoru rekonstrukce
Jako technický stavební dozor investora byl schválen Ing. Jiří Sluka, autorizační osvědčení č. 0601403, IČ: 10421955. Technický stavební dozor přebírá zodpovědnost za realizaci díla, jelikož výbor SVJ nemá potřebné znalosti ani schopnosti k výkonu této činnosti. Cena za dozorování stavby v předpokládané době 3 měsíců je 231 110 Kč s DPH.
6) Schválení úvěru pro zajištění financování revitalizace domu
SVJ Aloisina výšina 418 – 423 souhlasí a schvaluje úvěr od ČS a.s. dle předložené cenové nabídky, která je přílohou zápisu ze shromáždění. Maximální výše úvěru je 7 milionů Kč, maximální doba splatnosti úvěru je 27 let (včetně doby čerpání), fixace úrokové sazby je 5 let, maximální výše úrokové sazby je 1,88%, zajištění úvěru je zástavou běžného účtu SVJ.
7) Schválení mimořádné revize rozvodu plynu a plynových zařízení
Do konce roku 2021 proběhne mimořádná revize rozvodů plynu a plynových zařízení, která má za cíl zjistit skutečný stav výše zmíněného a na jejím základě dojde k výměně nevyhovujících hadic ke sporákům na náklady SVJ.
8) Montáž okapů nad vchody
Během schůze byl zařazen mimořádný bod týkající se montáže okapů na vchody, proti jeho zařazení nikdo nehlasoval. Vzhledem ke stížnostem vlastníků na absenci okapů nad vchody bude realizována jejich montáž, kterou provede Zámečnictví Kopecký, IČO 72729589 s nákladem 7 630Kč za jeden vchod bez DPH.
8) Rozpočet pro rok 2021
Shromážděním byl přijat rozpočet pro rok 2021.
9) Závěr, připomínky.
Vzhledem k rekonstrukci vestibulů a malování chodeb bude muset dojít k odstranění beden na kočárky i ostatního nábytku a věcí, které mají jednotlivý vlastníci uloženy ve společných prostorách.
Na schůzi bylo vlastníkem zmíněno, že dveře skříní na chodbách jsou v osobním vlastnictví. Prohlášení vlastníka tyto skříně nezmiňuje, jedná se tedy o společné prostory, které mohou být rekonstruovány z prostředků SVJ.
Seznam příloh: prezenční listiny, zpráva o hospodaření za rok 2020, rozpočet na rok 2021. Přílohy k nahlédnutí po domluvě nebo na internetových stránkách: svj-kraluv-haj.wz.cz.
Vypracoval: Filip Janáček, DiS. Zápis ověřila: Zuzana Chvátalová